воскресенье, 23 августа 2020 г.

Хай квітне щаслива моя Україна!

 


Вишита колоссям і калиною,

Вигойдана співом солов'я,

Звешся величаво-Україною,

Земле зачарована моя.

   

  До святкування 29 річниці Незалежності України  та Дня Державного  Прапора у серцях народу України серпнева блакить неба і жовтогарячий зерновий лан зливаються барвами української державності в символ свободи. Щоб стелилася наша доля рушниками, щоб колосилися поля житами, щоб небо було синє-синє, а головне мирне.

    З нагоди державних свят бібліотекою   для  широкого кола користувачів оформлено книжково-ілюстративну виставку «Україна моя калинова – Незалежності правда свята»,  проведено    літературно – музичну  композицію «Хай квітне щаслива моя Україна».

        День Незалежності України – не лише державне свято, а й особисте свято кожного з нас. Лише тільки у самодостатності та достатку кожного громадянина полягає сила і незалежність держави. І про це треба пам’ятати. А ще треба пам’ятати, що саме від нашої діяльності, способу життя, способу мислення залежить якою буде Україна.




Комментариев нет:

Отправить комментарий