суббота, 14 сентября 2019 г.


           

Я хочу і можу бути здоровим


          Про Україну – сильну і спортивну державу, про олімпійців, які примножують славні традиції вітчизняного спорту, прославляючи Україну в світі, про здоров’я та гарне самопочуття, яке спорт дарує людині, розкривають  книги представлені на тематичній полиці «Я хочу і можу бути здоровим» до  Дня фізичної культури і спорту. Також  під час уроку здоров’я  «Спорт-це моє життя!»   діти дізналися про  спортивні  захоплення  відомих письменників. Читачам було цікаво дізнатися, що Лев Толстой виявився відомим велосипедистом та вправним вершником, Артур Конан Дойл був азартним мотоциклістом та лижником, а Олександр Пушкін, Джек Лондон, Ернест Хемінгуей та Джордж Байрон захоплювалися боксом. Під час уроку  учасники ділилися своїми улюбленими видами спорту.    Захід завершився  піснями про спорт та здоровий спосіб життя.  




Комментариев нет:

Отправить комментарий