суббота, 6 апреля 2019 г.





Країна здоров’я




      Як гарно, коли діти здорові. А це означає – бути рухливими, веселими, кмітливими та добрими. А як навчити наших малюків берегти своє здоров’я? У цьому їм допомогла гра -  подорож  «Країна здоров’я», яка відбулася на дитячому  спортивно – ігровому майданчику.  Під час заходу   бібліотекар  у цікавій формі розповіла малюкам  про те, як правильно харчуватися, доглядати за собою, вчитися і відпочивати, а головне – як зберігати здоров’я. За допомогою веселій віршованій зарядці малюки стрибали, бігали, виконували різноманітні вправи, які допомогли їм зарядитися бадьорістю на цілий день. Також  розповіла   про правила здорового способу життя, тобто про те, як жити й не хворіти.
   В рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у бібліотеці,  для широкого кола користувачів, організована  книжкова виставка «Я хочу і можу бути здоровим».



      








Комментариев нет:

Отправить комментарий